zaterdag 26 november 2005

12 step program

Note to self: als ik niet de lift maar de trap neem naar het derde zal ik me fitter voelen. Reken uit: 6 x 12 = 72 tredes. Twee, drie keer per dag. Alle beetjes helpen.

Goeie spinning daarnet. Ondanks de sneeuw was er veel volk. Was mijn "vis" wel vergeten, maar heb er niet erg onder geleden. De combo op zaterdagochtend kan nochtans vrij genadeloos zijn. Zeker omdat je in het koude helle daglicht in de full length spiegels met je zwetende zelf wordt geconfronteerd. Dat witte vel. Ouch!

Spijts alle - zeer geapprecieerde - Dove - campagnes ben ik nooit van de aantrekkingskracht van bleek overtuigd. Ronde vormen: ok. Maar zwabberende knietjes zien er beter uit met wat zonnebank. En dat pakt bij mij niet. Geen pigment. Het is ook te laat voor bruinen zonder zon. Wat een gedoe en een stinkboel is. Ik baal. Omdat ik uitga vanavond. En dus met het "wat doe ik aan"- probleem geconfronteerd wordt.

Geen opmerkingen: