donderdag 17 november 2005

Boast A Better Body By Christmas!

Lunchpauze tussen 2 cursushelften door. Ik zit weer voor het scherm te eten: een (bruin) broodje met kip curry (en groentjes, die steeds tussen de toetsen van mijn klavier vallen). Met een driedubbele espresso van ons heerlijke machien. Ik ben zo verslaafd dat ik in de weekends de koffie van op het werk mis. Er komen hier nog dagelijks mails binnen van eDiets UK. Geen tijd om er naar te kijken. Moet eens unsubscriben. Soms valt de titel me op. "Boast A Better Body By Christmas!" Dat zou ik wel willen! Misschien kan ik weer es beginnen met het "Friedle schema" te volgen. Het helpt echt. Als je er tijd voor maakt. :-) Want die dagelijkse 300 gram verse groenten komen niet vanzelf op uw telloor gevlogen. Als puntje bij paaltje komt, bezwijk ik toch. Voor marsepein, gevulde chocolade, ganzeleverpastei, gorgonzola, Irish Coffee, Campari Orange, ... en en en ...
LEKKER ETEN, I just love it!

Ga maar wat les geven nu. De mensheid valid html en css aanpraten. Yes!

Geen opmerkingen: