zondag 13 november 2005

Sport, vorige week

Na de sportloze herfstvakantie ben ik vorige week ter compensatie 3 keer gaan spinnen. Op dinsdag bleek het plots geen combo te zijn maar een gewone, niet eens al te zware les. Op donderdag was ik te vroeg en kon ik vooraf een half uur opwarmen op de loopband. Dat helpt wel. De combo is me anders te heftig. Op zaterdag verliep alles zoals gewoonlijk. Mijn conditie kruipt langzaam uit het dal. Het duurt erg lang, vind ik, mischien juist omdat ik enkel intensieve lessen doe en voor de rest veel te weinig beweeg. Maar kijk, het lesschema is aangepast "om nieuwe spinners aan te trekken en te houden". Blijkbaar gaat dat de goede kant op. Naast de "regulars" - allemaal 30, 40 en 50 plussers - zijn er plots een 4-tal dunne strakke gebruinde blondines te bespeuren. Jonge meiden. Het soort dat je in zware steplessen aantreft. Altijd bereid om kalorietjes te verbranden. :-)
Niet leuk. Ik prefereer complexloos douchen.

Geen opmerkingen: