zondag 6 november 2005

Back home

Terug van weekend in Mol. "Gaan we naar Darth Maul?", klonk het in de auto. Het was de hele tijd zonnig en warm. Ben wel moe nu. En gestresseerd omdat ik nog veel te veel moet voorbereiden om donderdag les te kunnen geven. Het wordt effe doorbijten deze week. Terwijl ik gewoon naar RUST verlang ...
Ben er voor het weekend in geslaagd om Buffy season 5 uit te kijken. Inadequacy and humiliation. Love and death and how the two are intertwined. Een donker seizoen. Maar kom, op naar het volgende nu. Aan dit tempo - nog twee seizoenen Buffy - kan ik misschien nog dit jaar aan The X-files beginnen. Tien seizoenen. Whoa!
Jaren geleden heb ik een hele zomer laten voorbijgaan door avondlijke reruns van de eerste seizoenen. Het woord "cerulean" plakt sindsdien in mijn geheugen. Anderzijds ben ik recent weer met Tolkien bezig. En met css. En met breien. So much to do, so little time ...

1 opmerking:

Batlock666 zei

9 seizoenen, Kathelijne. Er zijn maar 9 seizoenen van The X-files.