zondag 13 november 2005

Stella!



Ja mensen, het online bieden is begonnen. En daardoor staan er ook een hoop foto's online. Van de jurk en de rest. Dat "champagne" is erg feestelijk. Ik plan er alvast een feestcape of "wrap" bij. Heb me de voorbije weken al staan vergapen in de Brabantdam en de Korte Dagsteeg. Wow. Die gebreide spullen kosten!



Vollen bak sjaals en wraps aan het breien. Cadeautjes voor vrienden links en rechts. Ik zit al met een lijst. Daarom nog maar eens om wol geweest. Bij Zeeman kocht ik al een massa van die tweekleurige "country" bollen, in lichtblauw/turkoois, bordeaux/rood en zwart/grijs. Dan wat donkerpaars "ultrasoft", wat in combinatie met het glittergaren ongelooflijk mooi breit. Vorige week vond ik nog enkel zwarte glitter. Het zachtpaarse glittergaren is jammer genoeg op :-( . Ben uit ellende iets vergelijkbaars gaan zoeken bij Phildar, maar het gelijkt er niet op. En Phildar is ook duur zeg! Gisteren ben ik naar de Wibra getrokken. Met een dozijn bollen thuisgekomen. Mooiere kleuren, maar minder leuke texturen. Heb van alles wat mee: turkoois, limegroen, verschillende paarsen en redelijk wat ecru. Wil met dat ecru iets combineren, voor bij de wrap dress...


Deze foto slaat me met verstomming. Kate Moss?? Zal wel niet voor verspreiding bedoeld geweest zijn. Verder ook een beetje jammer dat ik niet wist dat er een bruine trenchcoat bestond.

Geen opmerkingen: