dinsdag 15 november 2005

Help er zit een blad tussen mijn gat

Het geraakt niet van mijn netvlies, het beeld van Buffie the body. En dat allemaal omdat ik doorklikte bij de andere Buffie
Stunning! Laat die es ne shimmy doen!
Wel absoluut mijn "genre" niet. Heb recent, zoals blijkbaar veel mensen (hihi) , een idiote test gedaan over mijn voorkeur op het gebied van vrouwelijke anatomie en dit kwam eruit:

Tight Ass, Cute Face
Raw score: 55% Big Breasts, 36% Big Ass, and 68% Cute! Based on your selections, the results are clear: you show an attraction to larger breasts, smaller asses, and cuter composures than others who've taken the test.
Note that you like women thin and top-heavy. This is best achieved with plastic surgery, but some specimens do exist in nature.
My third variable, "cuteness" is a mostly objective measure of how innocent a given model looked.It's determined by a combination of a lot of factors: lack of dark eye makeup, facial expression, posture, etc. ...In your case, your higher than average score suggests you appreciate a cuter, nicer look. Kudos!
Recommended Celebrities:Penelope Cruz, Heather Graham.


Volgens mij klopt dit echt wel. Blijkbaar heb ik erg last van Barbie idealen. En sporten zal niet helpen lees ik zo: plastic surgery is the way.

Verder ...
Vandaag was een fijne vrije dag. Kids naar school gebracht. Boodschapkes gedaan. Wol gekocht (paarse glitter bij Zeeman !!), wol geruild (metallic bij Phildar) en met hubby geluncht in de Wok Away. Njam Njam. Samen een paar winkels binnengelopen. Een verjaardagscadeautje - wandelende puppy die blaft en kwispelt - gekocht. Thuis een patroon opgezocht, wat omgerekend en opgezet. Al breiend Afterlife bekeken. De laatste scene, waar Buffy aan Spike vertelt dat ze in de hemel was is zo roerend. Kids van school gehaald. Nog wat gebreid. Gegeten. Nog wat gebreid. Naar de spinning - die nu "basic" dus goed te doen is. Blijven kletsen waardoor de geplande saunabeurt ultra kort was. Thuis geblogd (nu).

Ik ben zowaar content van mijn dag.

Geen opmerkingen: