zondag 7 september 2008

De Lilse Bergen

Wat Fans betreft, ben ik het eens met Michel. Ik vond het grappig. Vooral Stany dan, als Westvlaams plastisch chirurg. Toen hij onder het bord "operatiekwartier" doorging en zei:"operatiekwartier, maar soms duurt het langer hoor" toen werd ik ook lichtjes silly. De die-dat fout! En dat argyle truitje - D&G kloon? - van zijn Beatrijs - hé preute - die zat zoooo juist.

Elvis en Ringo waren meer cliché. "Da's een beetje sinksenfoor hé mama" vond ik wel goed toen ze haar rolstoel omkiepten. De steuntrekkers deden me nogal aan van Kooten en de Bie denken. Maar 'k moet ook toegeven dat ik in hun Antwerpse dialecten waarschijnlijk de nuances mis. (of praten ze altijd hetzelfde Antwerps??? )

Waar ik echt naar uitkijk, is het vervolg op deze keer. Want er staat ons blijkbaar toch wat te wachten in de komende weken.

De tagline zegt het zowaar: Het leven zoals het net zo goed had kunnen zijn, en ontsporen.

Geen opmerkingen: