dinsdag 2 september 2008

Moody

Het is bijna 3 jaar geleden dat ik me voornam om eens alle X-files (opnieuw) te bekijken en er is nog niks van in huis gekomen. Jaja, Scully and Mulder are the epitome of unresolved sexual tension, ik weet het. Maar IMHO is David Duchovny altijd een beetje een melkmuil gebleven. John Doggett daarentegen, die was véél meer grrrr....

Maar kijk, ik heb daarnet de eerste aflevering van Californication bekeken en heb voor het eerst sinds lang luidop zitten lachen. Heerlijk sarcasme! Duchovny ziet er ook zo ongewassen uit dat je hem bijna ruikt. Een komische serie indeed.

The Sarah Connor Chronicles op VT4 heb ik gemist. Maar ik ben een 7-tal boeken - gelijktijdig - aan het lezen. Heb de LOTR audiobooks on hold (wegens iPod panne) en hervatte recent BSG Season 1. De Terminator zal dus moeten wachten...

Geen opmerkingen: