zaterdag 6 september 2008

This could be the start of something new

Tijd om er een lap op te geven. Om alles wat weer slabakt opnieuw in gang te zetten. Om een nieuwe deadline te zetten - 15 oktober lijkt me wel wat. De vaste weekindeling met ieders school, werk en hobby tijd is gekend. Er zullen nog dingen bijkomen, verwachte en onverwachte. Maar het belangrijkste is dat de structuur er staat. Dat ik - toch tot aan de volgende schoolvakantie - weet waar ik aan toe ben. Zodat ik werk kan maken van een afspraak bij de tandarts (hate them coffee stains), de dermatologe en de coiffeur. Zodat ik wat harder kan werken aan de conditie, weer kan mediteren, mijn eetgewoontes en rookneigingen onder controle krijg en de recent verzamelde kilo's kwijtraak. Het is tijd.



Dochter heeft nogal Gabriella looks - ook de kuiltjes. En ja ik word lichtjes onnozel van High School Musical 1 & 2.

Geen opmerkingen: