woensdag 10 januari 2007

Busy

Meer dan anderhalf uur onderweg in Gent. Rondgereden: van het werk naar ijsbaan Kristallijn (waar de kids niet meer waren), naar de Jojo, naar de Lidl om wat sandwiches en drankjes voor het sporten, naar de Meersstraat voor de Rope Skipping, naar de Blaarmeersen voor de rugby. Ik wou daar wat ter ontspanning lopen, maar zoonlief had kapotte veters in zijn spikes en toen heb ik hem maar de mijne geschonken. En zonder veters kan ik echt niet lopen. Toen ik naar mijn iPod wou luisteren, bleek dat ook de nieuwste koptelefoon in huis maar aan één oor meer werkt. Shit. Dan maar wat stapmeditatie geprobeerd. Wat redelijk ging. Ik kon focussen op mijn stappen. Want halverwege de rondrij opdracht had ik rilatine genomen, omdat ik dacht aan de "tip" van mijn dokter. En ik moet zeggen dat het een slimme tip was. Autorijden met 3 babbelende kids erbij wordt me snel te veel. Het mag flauw lijken om daar medicijnen voor te nemen, maar dat is het niet. Mijn hele avond ziet er anders uit als ik niet over de rooie ga. En gij nu...

Geen opmerkingen: