maandag 8 januari 2007

Loot

De Sint, een jarige, Kerst en Nieuw in verschillende familiesessies: vier weken lang houdt voor de kinderen het cadeautjes krijgen nauwelijks op. Mama en papa krijgen natuurlijk ook wat - nadat ze zelf een pak cadeautjes hebben gekocht ;-)
Oh ik geef ECHT graag, maar ik vind kiezen voor anderen vreselijk moeilijk. Ik moet er echt lang op voorhand aan beginnen, met lijstjes en zo. En voor sommige mensen - juist die waar ik het dichtst bijsta - lukt het me nooit om tijdig een cadeau te voorzien.
Maar kom, de geschenken zijn gedeeld en tadaaa: solden. Nu is het mijn beurt! De kids hebben niks nodig Dochter heeft tegenwoordig een garderobe om u tegen te zeggen en het speelgoed in huis stapelt zich op. Ja, ik maak het hele jaar door een lijstjes. En met de solden probeer ik dan een evenwicht te vinden tussen wat-nodig-moet (de nieuwe lattebodems bijvoorbeeld) en de foliekes.
De buit tot nog toe bevalt me:
  • uit Ikea een stapel solden en spullen uit de overschotbakken: veel serviesgoed plus glazen, 2 wc borstels, een etensbak voor Zazou, een tapijtje voor in de badkamer, 3 kussens, een lampekap, een leeslampje en nog één en ander...
  • een paar schoenen (lage bruine Mary Janes)
  • en nette zwarte broek van Joke Houbrechts
  • een horloge van Everlast
  • een - toegegeven - debiel gsm hangertje met roze strass waar ik niet aan kon weerstaan
Het valt best mee hoor, ik ben nog geen pakken geld kwijt. En ik heb nu toch geen tijd om te shoppen. Als ik al vrij neem, is het for family matters.

Geen opmerkingen: