zaterdag 20 januari 2007

Bye Bye Backamo

Met pijn in het hart heb ik vandaag afscheid genomen van mijn favoriete meubelstuk: de grote Ikea Backamo sofa. Waarom? Omdat de kids er doorgesprongen zijn. En we ondanks de poging tot reparatie er de laatste tijd af en toe doorzakten. En vorige week belde mijn broertje om te vragen of we geen tweedehandssalon wilden, want zijn buurman was aan het herinrichten. We hebben toegezegd. En een sjiek alcantara salon binnengehaald dat duidelijk geen kinderen heeft gezien.

De kids zijn nu groot genoeg. Gedaan met hoezen wassen na ijscreem en pipi incidenten. Ik zal mijn Backamo sofa missen.

Mochten er liefhebbers zijn: we hebben nog 1 volledig set hoezen (in ecru met vaag grijsgroen bloemetje) en 1 set voor de 6 rugkussens in kaki demin. Regelmatig gewassen, maar in goede staat. :-)

8 opmerkingen:

Hans zei

dan had je dat van die pipi beter verzwegen, me dunkt.

kat_irl zei

Best Hans, wacht tot je zelf kleine kinderen hebt. Dan zult ge blij zijn met spul dat vaak kan gewassen worden ;-)

Anoniem zei

Lekker achteraf vraagje: heb je de hoezen nog? Ben naarstig op zoek naar backamo hoezen, maar zijn nergens meer te krijgen helaas...misschien dat ie ligt te verstoffen in een kelder of op een zoldertje? Ik hoop het...

Gr nathalie

kat_irl zei

heb ze nog, ja, 2 sets, 1 geheel intact, 1 met ergens een losse naad maar herstelbaar

als je me een mailadres geeft kunnen we contact opnemen, OK?

Anoniem zei

En dat zal in augustus waarschijnlijk wel doorgegaan zijn.

Ik zoek ook al een tijd naar nieuwe hoezen maar dat lukt nog niet erg.

Annelies zei

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe hoes voor mijn Backamo 3-zit, maar kan er ook geen vinden.
Heb jij er intussen eentje gevonden? Laat je me weten als je meer info hebt? thx :)) Annelies

Anoniem zei

Hoi hoi,

Nooit meer gekeken, omdat ik dacht dat ik toch geen reactie zou krijgen, nu meer dan een half jaar later kijk ik nog eens, en wat zie ik? Je had wel gereageerd, ik ben natuurlijk veel en veel te laat, maar probeer het toch nog eens. Email adres: naatjevandekous32@hotmail.com. Misschien heb ik mazzel...
Gr nathalie

Anoniem zei

Inmiddels zijn er hoezen te verkrijgen op www.bemz.com

Inge