vrijdag 26 mei 2006

Babor vs Dermalogica

Een promo actie bij Body Basics. Verzorging plus make-up. Van deze keer van Babor. Alison van de make-up is een lief meisje. Maar ik was niet echt op mijn gemak toen ze me met een penseel met fond de teint plamuurde. Gelukkig hield de hele zaak stand. Hoewel ik het gevoel had er als een "ouwe taart" bij te lopen (wegens te veel make-up), leverde het resultaat een verhoogde credibility op. Op de jumping werd ik met de nodige égards behandeld.

Wat heb ik geleerd vandaag?
- dat ik Dermalogica aangenamer vind
- dat ik misschien beter fulltime zou toetreden tot de "proper opgekuiste moeders"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"fulltime toetreden tot de proper opgekuiste moeders": LOL
tot op heden treedt ik lekker niet toe, tot de tand des tijds te genadeloos wordt ;-)
enkel af en toe wat mascara en een likje lipgloss voor feestjes. anders: puur natuur (wel altijd dagcrème, dat spreekt)!

Anoniem zei

treeD ik, hm hm.