vrijdag 12 mei 2006

Dure producsjes

Over het algemeen ben ik een zeer prijsbewuste consument. Cheapskate, so to say. Een Aldi, Lidl, Zeeman en Wibra ganger. Liefhebber van kringloopkinderkleding. Een wat verzorgingsproducten betreft behoor ik tot het grootwarenhuis segment. De Kruidvat en zo...
Maar ik moet toegeven dat de staaltjes die ik meekreeg bij Body Basics zeer goed spul zijn. Dermalogica: geheel bio! Mijn huid is ineens een stuk properder en minder gevoelig. Allé, ik heb mijn wists aangevuld met dure producsjes. En 'k heb er ook "de Gino" bijgezet. (Heb een half uur op het web naar zijn site gezocht. Maar ja, die gast is zo populair dat hij niet hoeft te adverteren, vrees ik.)
Want iedereen die ik ken gaat naar Gino.Voor de goeie coupe. Voor de Aveda behandeling. Onlangs leerde ik een ex-medewerkster van hem kennen die vol lof was over zijn kunde.
Misschien moet ik ook eens naar een dure coiffeur. Met dure bio producsjes. Bah ja.

Geen opmerkingen: