maandag 22 mei 2006

CSI:Anywhere

Ik geef toe: na een paar avonden het "bakje" rond zappen, begon het me te dagen dat ik beter de tv programma's raadpleeg. Eén film per avond checken, zit er momenteel niet in. Want de avonden - tussen 21 en 23u zeker - zitten stampvol reality en zever. Dus wat doe ik nu? Ik pak de krant of de Humo en kruis aan.

Eerst de CSI's, want daar kijk ik graag naar. Niet dat het me veel kan schelen om welke reeks het nu gaat en of ik ze wel allemaal gezien heb, maar naast Lost en Grey's Anatomy is dit dé lopende serie die me boeit. Omdat ik het leuk vind om mee te denken. Omdat het niet altijd van die Witse-achtige voor de hand liggende whodunnits zijn. Omdat Warrick schone ogen heeft. Omdat ik de tweede helft van de Tarantino-finale domweg gemist heb. Omdat ik in een deuk lag van Whedon's opmerking:"approximately 67 percent of all television will be CSI-based, including CSI: Des Moines; CSI: Vancouver made to look like Chicago; CSI: New York But A Different Part Than Gary Sinise Is In; and NCSI: SVU WKRP, which covers every possible gruesome crime with a groovin’ ’70s beat ...".

Dan de films. En dan ga ik over tot zappen.

De stapel te bekijken DVDs is overweldigend. Er zit te veel bij dat ik es "moet" zien. Waardoor er niks van in huis komt. Terrasweer, dat is wat ik nodig heb.

Geen opmerkingen: