zondag 21 mei 2006

Zondag rustdag

Oef. Uitslapen en rondlummelen. Ik ben zooooo moe.

Gisterenochtend geen paardrijden door het regenweer, wel uitzonderlijk zwemles op zaterdag. Zwemmen tot ik zweet. Dat was mijn motto. Want er was geen tijd voor de spinning, wegens "friet met stoverij" op het schoolfeest.

Schoolfeesten vragen om zon en veel volk. Om ouders die op het speelkoer-terras wijn slurpen terwijl de kids dollen. No such thing gisteren. Maar kom, het is achter de rug.

Deze week één keer een uurtje gefietst op de trimfiets. Eén keer gaan "trillen" en één spinning combo (met een kwartier extra wegens vroeg en plaats over in de vorige les). Plus een half uur baantjes zwemmen. Verplaatsingen te voet en met de fiets tel ik niet mee als "sport". Maar dat zijn er ook genoeg. Fysiek gaat het dus redelijk.

De volgende week staat er al weer een en ander in de agenda. Ik was het verlengde weekend met Hemelvaart compleet vergeten. Heb dit jaar geen uitnodigingen voor een tuinfeestje verstuurd. We zien wel.

Geen opmerkingen: