maandag 29 mei 2006

Common knowledge in Gent

Er deze middag stond nogal veel volk in de rij aan de Panos in 't Zuid dus liep ik effe ter verstrooiing de H&M binnen. Om aan een kassa geconfronteerd te worden met een bekend gezicht. "Je t'adore" was mijn eerste gedacht. Iets onbestemds doch songfestival related. Niet dat ik het mens voor de rest kon thuisbrengen. Voor hetzelfde geld leek ze alleen op iemand die ik al op tv zag.
Uren later - aan tafel - vertelde ik bovenstaand verhaal. En ik werd op gelach onthaald.
- Hoe? Gij wist dat niet "La Sakhra" in die H&M werkt!
- Euh? La Sakhra???
- Allé, dat weet iedereen in Gent toch.... ;-)

Kijk, dat gebeurt niet veel, dat ik zulke boeiende zaken van Wim moet vernemen. Hij wist zelfs nog precies wie het hem gemeld had. Shit zeg, ik ben niet meer mee wat de populaire cultuur betreft. Het zijn toeren!

Geen opmerkingen: