dinsdag 30 mei 2006

Hey there people...

I'm Bobby Brown ...

Zappa vandaag, en er werd luidkeels gezongen bij het opstaan, tot ongenoegen van dochterlief. Bij mij zitten de lyrics van Sheik Yerbouti - de enige Zappa plaat die ik ooit kocht - er nog stevig in. Vorige week stond ik nog Flakes te zingen, nadat ik een flard hoorde op de radio.
Niet dat ik meega vanavond. Ik was er wel bij in Gent in 1988. Toen Frank nog leefde. En het was groots, maar ook stomvervelend. Want zo'n diehard Zappa fan ben ik nu ook weer niet. Al die ellenlange solo's. Geeuw. Jantje, mijn kotgenoot in de Takkebosstraat, liet zijn eten om Zappa platen - toen nog op vinyl - te kopen. Dag en nacht weerklonk Zappa in de kamer onder mij. Zou Jantje er vanavond bij zijn?

I wonder wonder wonder wonder ...

2 opmerkingen:

Huug zei

Ik geloof dat dat het enige liedje van Zappa is dat iedereen zowat kent...

kat_irl zei

Tiens, en ik die dacht dat het "In France" was ;-)