woensdag 18 juni 2008

One month to go

Vanaf vandaag: 1 maand voor the big party. 'k Heb een zeer opzichtig beparelde feestjurk met bijpassend tasje gekocht. Als ik er niet al te worsterig wil bijlopen is er nog véél werk aan de winkel.

Gepland:
- genoeg water drinken
- opnieuw héél erg oppassen met eten
- geregeld sauna, scrubben en smeren
- spinning: zeker 2x per week
- bodycoach ("trillen met de billen"): zeker 2x per week
- opnieuw gaan lopen, liefst 2x per week

Gewenst:
- aandacht en begrip van mijn medemensen
- hulp van Wendy
- een zak geld voor een spoedkuur voor luie wijven of iets in dat genre

De Gezond.Mail nieuwsbrief die net in de virtuele bus viel, raadt me ook aan om wat meer te slapen want: Mensen die minstens 7 uur per nacht slapen zijn gemiddeld slanker dan degenen met te weinig nachtrust. Vermoedelijk verstoort weinig slaap het evenwicht tussen de hormonen die mee de eetlust regelen.

5 opmerkingen:

Maxie zei

er 'worsterig' uitzien :p wat moeten we ons daarbij voorstellen?

chapeau dat gij 2 x in de week spint! heb dat 1 x gedaan en dat was om van dood te vallen

kat_irl zei

Euhm, like in she looks like a stuffed sausage in this dress

Spin al zo'n 10 jaar. Soms heavy. Soms niet. Leef nog. In goeie conditie ;-)

Batlock666 zei

Out with the flab and in with the fab!

Anoniem zei

Veel slapen om af te vallen, dàt is nog eens hoopgevend... ik begin er meteen aan!
Pat

Anoniem zei

Hey Kat,
ik heb je gezien op foto!!
Je ziet er schitterend uit!!Zo een mooi lijntje...en W. ook!!
Doe hem vele groetjes