zaterdag 21 januari 2006

Advertising Space

Uch. Koppijn. Een katertje. Ik denk dat ik die spinning combo maar skip.
Heb weinig geslapen. De hele nacht galmde Robbie in mijn oren: hij zong "Advertising Space" - luid genoeg om mij wakker te houden. Alsof ik met een koptelefoon in bed lag. Auditory hallucinations, anyone?

Niet dat ik deze ochtend respijt kreeg. Mijn pa kwam het oud papier ophalen. Want we hadden de marginale gewoonte gekweekt om ons "kot" met vuilnis te vullen, in plaats van het geregeld aan IVAGO mee te geven. Hoe komt zoiets? Tja, vroeger kwam opa héél geregeld langs om rommel naar het containerpark te brengen. En daar is ie plots mee gestopt. En wij hebben onze gewoontes niet aangepast. Wat we nu wel zullen doen.


Water. Douchen. En misschien toch naar den Escape. Of eerst iets eten. We zien wel.

13u45
Het is een heet bad geworden. Met badolie en het charmante gezelschap van zoon in de hoedanigheid van "dolfijn" en "krokodil". Tussen duim en wijsvinger blaast hij Adidas doucheschuimbellen van wel 15 cm doorsnee.

Geen opmerkingen: