vrijdag 6 januari 2006

Tonite's the nite

Niet dat ik erom zit te springen, want het is een drukke dag met kids links en rechts wegbrengen en halen. Dochter gaat vanavond Driekoningen lopen voor het goede doel. Leuk. En dan gaan ze beiden uit logeren bij vriendjes in de buurt.

In tegenstelling tot vorig jaar ben ik niet vooraf ieders blog gaan aflopen. Michel, Lien, Ilse en Sandra lees ik heel geregeld. Ze wonen aan "onze" kant van 't stad en behoren tot mijn virtuele "buurt". Gentblogt, Smetty en Huug bezoek ik met langere tussenpozen. Voor de rest plak ik heel erg in het Engelstalige segment. En blijf ik maar blogs toevoegen aan mijn Simpy, met de bedoeling om ze es helemaal te lezen. Van de eerste tot de laatste entry. Soms doe ik dat wel es. Het geeft je een "completer" idee over de blogger in kwestie.

Het weer "moeten" eten vanavond, zit me wat dwars - ik heb gewoon genoeg gehad de laatste weken. Maar ik weet dat ik - één keer aan tafel - nog weinig weerzin zal ondervinden. Ik neem me ook voor om sportpartners te zoeken. En morgenochtend om 11u naar de Escape te gaan voor de spinning. Het wordt dus een frisdrank avond.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom vanavond niet naar het blogdinner... Maar als je wilt kunnen we wel eens afspreken om samen te lopen? Altijd leuker met 2...

Huug zei

Frisdrank? ;-)

kat_irl zei

1 glas rode, een paar glazen witte en sloten cola (light) en spuitwater om de alcohol weg te spoelen. Als ge mij een beetje kent dan weet ge dat dat bij mij "frisdrank" heet.
Als ik es mijn huis verlaat met de intentie om te "zuipen", zal ik u zonodig vooraf mailen. Ik moet anders wel toegeven: in zatte capriolen overtreft gij mij enigzins.
:-)