zaterdag 7 januari 2006

I spun

De spinning deze ochtend was de moeite. Veel volk: blijkbaar is iedereen sterk gemotiveerd en vol goede voornemens aan het begin van het jaar.
Ook ik zou mijn voornemens uitvoeren en de SPDs inrijden, ondanks het late uitgangsuur en de knagende schouderpijn. En het is gelukt. De kids waren op tijd opgepikt (een half mirakel) en ik had (ternauwernood) een plekje op de leslijst bemachtigd. Het spinning gedeelte ging goed - het was niet erg lastig. De combo was een andere zaak. Afzien voor een grote spiegel. Geen schoon zicht, want ik barst zowat uit mijn voegen. Terwijl Paul er stond te blinken alsof em weer vers gephotoshopt was - lijf gebruind, (baard)haar getrimd en flitsend witte tanden, hoorde ik een dun vrouwmens achter me klagen over haar buik. Oh wat had ik goesting - maar geen kracht meer - om haar met een dumbbell om haar oortjes te slaan!

Geen opmerkingen: