vrijdag 13 januari 2006

Weekend

't Was een rare week. Ze vloog voorbij, zonder noemenswaardige hoogte- of dieptepunten. Werken, kids brengen/halen/instoppen, spinning, trilplaat, ostheopaat, rugby, tv kijken, Buffy's checken, lezen. Ging zelfs twee keer op tijd naar bed. Op het werk een paar vergaderingen. Nieuwe zaken in gang gezet. Op school twee keer oudercontact. "Vrolijke actieve kinderen". Oh ja, dat klopt hoor. Thuis word ik gek van het onophoudend slaan, schelden en spugen, maar o wee, ze kunnen niet zonder elkaar (en was ik als kind zoveel rustiger met broer en zus?) Sibling rivalry, wat doe je eraan?

Met W. gaat het opmerkelijk beter nu hij zich voor zijn hernia laat behandelen. Ik kon het echt niet meer aanzien. De gruwelijke pijn, de manier waarop hij zich door de dagen sleurde. Vandaag heb ik - in de eerste plaats voor hem - de superdeluxe trimfiets uit den Aldi in huis gehaald en die is heel stil, perfect om voor de tv te fietsen.

Het huis is een bende. De wasmachine is al weken stuk. Maar ik lig er niet echt van wakker. Morgen begint de weekvandesoep. En hebben we het laatste familiefeestje in de rij.

Geen opmerkingen: